OfertaReferencjeO firmiePortfolioKontakt

Projekt Korona Gór Polski
KGP 28 najwyższych szczytów wszystkich pasm górskich Polski, marzenie każdego turysty. W styczniu 2010 r. zaledwie 364 osób szczyciło się godnością Zdobywcy Korony, a co roku kilka razy więcej ludzi staje na Mont Blanc. Najwyższy czas poprawić statystykę ...

Newsy
Jaskinia Głęboka
Miała być chwila odpoczynku, a skończyło się na pracy i nauce. W czasie
wolnym od wielkich ...

MINI KSIĘGARNIA

Michał Piorun
"Powiat Włoszczowski
Część I - Gmina Włoszczowa, Kluczewsko, Krasocin"
Przewodnik Turystyczny

Agencja JP s.c.
Włoszczowa 2007

NEWSY

Jaskinia Głęboka
23 maja 2010 r.

Miała być chwila odpoczynku, a skończyło się na pracy i nauce. W czasie wolnym od wielkich podróży spędziłem kilka pięknych dni na Górze Zborów. Zaczęło się ekstremalnym skałkingiem, a skończyło egzaminem z ... przewodnictwa po Jaskini Głębokiej. Dzięki temu mam możliwość poszerzenia swojej oferty turystycznej. Zapraszam więc do zwiedzenia Jaskini Głębokiej.

Czas na Babią
01 maja 2010 r.

Zanim zorganizujemy kolejną wyprawę, tym razem na najwyższy szczyt Beskidu Żywieckiego i polskich Karpat, czeka nas chwila odpoczynku. Jednak moja dusza jest niespokojna i nie pozwala bezczynnie siedzieć. W międzyczasie odwiedzę Jurę i najbliższą okolicę. Ponadto szczegółowo zaplanuję wiosenno-letni sezon turystyczny.

Skrzyczne zdobyte!
17 kwietnia 2010 r.

To była niesamowita wyprawa! Po raz pierwszy mieliśmy wspaniałą, słoneczną pogodę. Wędrówkę na najwyższy szczyt Beskidu Śląskiego rozpoczęliśmy w Szczyrku obok dolnej stacji kolejki krzesełkowej na Skrzyczne. Szlak niebieski po około 2 godzinach wyprowadził nas na sam szczyt. Przeraźliwie chłodny wiatr pozwolił  na zrobienie kilku zdjęć z platformy widokowej. Potem czmychnęliśmy do schroniska. Po godzinnym odpoczynku udaliśmy się zielonym szlakiem w stronę Malinowskiej Skały. Stąd, czerwonym szlakiem, wdrapaliśmy się na Malinów. Na szczycie ławki i przepiękna panorama zachęciła nas do dłuższego postoju. Z Malinowa zeszliśmy szlakiem zielonym do Szczyrku. W drodze powrotnej snuliśmy plany o kolejnej wyprawie z Projektu KGP. Czyżby to była znana nam tak dobrze Babia Góra?

Skrzyczne
12 kwietnia 2010 r.

17 marca 2010 r. organizujemy wyprawę na najwyższy szczyt Beskidu Śląskiego - Skrzyczne (1257 m. n.p.m.), w ramach projektu KGP. To trzeci z kolei wyjazd Klubu Turystyki Pieszej. Na koncie mamy zimowe wejścia na najwyższy szczyt Beskidu Makowskiego - Lubomir (904 m. n.p.m., 13 lutego 2010 r.) oraz Beskidu Małego - Czupel (933 m. n.p.m., 13 marca 2010 r.). Wyprawa zostanie sfinansowana dzięki uczestnikom wyprawy.